Åh...vad arg jag blev!

Satt på Haléns hemsida i morse och skulle beställa en bikerjacka, men när jag kommer till kassan så fungerade det inte att skriva i min adress, så jag ringer till dem och de krånglar i en kvart innan de får det rätt och sen frågar de om beställningen, och jag bara: den skinnjacka i strl osv.
- Nej den är slut!
- Men jag har den ju i min shoppingkasse!
- Har du?
- Ja...jag har ju inte plockat ur de sakerna.
- Men gör det så provar vi igen.
- Okej.
- Nej den är slut!
- Men hur kan den vara det??? När jag hade den i min shoppingkasse??
- Ja...någon annan måste ha tagit den innan dig...
- *Mutter* (undrar vem det berodde på, vem som gjorde så att det här samtalet tog en kvart...) och hur kan den då finnas i min shoppingkasse...då borde den ju vara reserverad för mig eller??
Inget svar.
Jahapp....Arg och ledsen blev jag. Så jäkla typiskt!
Ge fan i min shoppingkasse!!! Har man lagt ner en sak i shoppingkassen borde den bli reserverad på en gång är ju min åsikt, så man inte sitter där och tror att den finns och att den kommer passa perfekt till det och det och det....osv och sen när man kommer till checkout så är den slut. Värdelöst!

Kommentera inlägget här :