Godmorning folks!

Idag skiner solen och det är strålande väder här i Oslo, egentligen vill man bara vara ledig och kunna gå ut och ta en powerwalk på morgonen och sen äta frukost i solen och möta upp en kompis på stan och  shoppa lite, ta en lunch och sen fika....gud så skönt! :) Men det är helt okej att jobba i det här vädret också! :)

Nu sitter jag och väntar på att mitt kaffe ska bli klart och sen dyker min lärling upp vid 9 och då ska vi ut på äventyr...nåväl...kundbesök blir det iaf! :) hihi.

Hoppas alla får en bra start på veckan!

Kram!♥

Kommentarer :

#1: Angelicas Closet

Jag vill också vara ledig! Ta en lång powerwalk och sedan sola på altanen. Avsluta med lite shopping på eftermiddagen.

skriven
#2: Jessica Anshagen

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna skit snygga skor värde 650 kr !

Länka jätte gärna till tävlingen också!

Hoppas du får en bra dag :)
/ Jessica

skriven

Kommentera inlägget här :