Jobbpaus

Har en liten rast så här på eftermiddagen innan jag ska ut och jobba igen lite senare ikväll. Har hunnit få i mig lite (sen) lunch och ska ta tag i lite pappersarbete. Mamma ringde och berättade att mitt H&M paket kom idag. Yes! :) Hoppas allt passar nu! Kul att prova allt när jag kommer hem! Annars blir det en helg i fotbollens tecken, team building står på schemat, visst är det bra...men inte det jag hade hoppats ägna hela helgen åt...för min del håller det med en kväll...eller i så fall flera kvällar utspridda? Gillar inte hela den här sova över grejen... Nu lät jag som en eremit... :) Men jag sover inte över hos mina tjejkompisar heller om det inte är något alldeles speciellt. Dock anser jag oss vara lika bra vänner för det. Bara att bita ihop antar jag.

Kommentera inlägget här :