Lördagkväll

Nu har jag kommit hem från lägret och vad som står på tapeten härnäst är 40års kalas! :) Hoppas jag bara lyckas plåstra in mina såriga händer (har klättrat i rep på lägret och dragit loss skinn överallt....aaaaaajjjjjj) så att det iaf inte pulserar i dem så f-bannat...  Tänkte hinna beställa solisar också, men har lite problem att finna rätt modell, vill inte gärna beställa från USA och så visar det sig att det är fel bågar som kommer. Var inne hos optikern igår och provade de jag ville ha och såg vad de hette, men det stämmer inte exakt överens med de som ser likadana ut på nätet...så jag var tvungen att skicka ett mail och fråga. Så jag väntar spänt...hoppas det är dem...för i så fall sparar jag 1500:-, annars 1000:- så det är helt klart värt det att köpa på nätet om man som jag har provat solglasögonen innan och vet vilken modell man vill ha. :)

Kommentera inlägget här :