Lucky day

Idag har jag haft flyt. Letat ett tag efter ett förvaringsrum (varmt) där jag kan ställa mina möbler när jag flyttar ut från lägenheten och har väl räknat med en ca 1500:- i månaden för 20 kvadrat, men så ringer pappa idag efter att ha pratat med en kompis till honom som är fastighetsägare och de hade 2 torkrum som inte användes längre i källaren på ett hus på vardera 10 kvadrat för ynka 600:- i månaden! Guld värt! Visst blir det dyra möbler när de ska förvaras ett tag, men vill inte göra mig av med vissa saker som är av värde eller som har ett affektionsvärde för mig, och sen är det faktiskt ytterst jobbigt att köpa allt nytt sen när man ska flytta igen, såsom sängar och bord och soffor, allt som är lite dyrare känns som en investering, sen har man barndomssakerna, jag har exempelvis sparat mitt dockhus osv. Men kommer förmodligen sälja av en hel del på tradera ändå... Säger till om när så kan ni kika in där! :)

Kommentera inlägget här :