tre fjärdedelar

Vid slutet av den här dagen har det gått 3/4 av den här arbetsveckan, wiiee! Skönt med nedräkning! Idag ska jag fortsätta arbeta med min lärling, mycket att lära sig på en gång men han är ambitiös och lyssnar och vill lära sig. Det är allt man kan begära just nu. :)

Oj oj...vad tiden går...jag måste ju tvätta bort mina tandkrämsduttar i ansiktet innan han kommer! Brukar ha det på finnar under natten och det fungerar faktiskt, inte skitbra, men bättre än inget! Har fått så himla mycket breakouts senaste tiden, undrar om det är Ole Henriksen rengöringen som är superbra och verkligen rengör på djupet så att all skit ska bort eller om den helt enkelt är kass? Det har gått ca 3 veckor sen jag började med den, så jag får väl vänta ytterligare några veckor innan jag kan dra någon slutsats. Eller så har jag helt enkelt fått väldigt acnebenägen hy, vilket jag tvivlar starkt eftersom jag har haft torr hy hela livet. Jag hoppas på att Ole Henriksen
är the shit! :)

Kommentera inlägget här :