Dagens fynd!

När jag var och hämtade blomsterdekorationer till montern kunde jag inte låta bli att gå in i några butiker, en av dem var Glitter, och gissa om jag hittade något jag verkligen ville ha! Ett jättesött halsbandsur i gammaldags stuk! Den gulliga tjejen i butiken tipsade mig även om ett halsband/kedja som var lite grövre som jag kunde ha uret på istället, och det blev jättebra. Klockan har 2 års garanti på urverk och kostar bara 129:- Och visst är det finare med den grövre länken? I love it  :)

Kommentarer :

#1: Perugia08

Nice

Liknar lite på en gammal klocka jag har i mitt sovrum!

Tack för en fin Blogg:-)

skriven
#2: Solli

Svar: Tack! I'm happy u liked it :o)

Alltid snyggt med fransk manikyr...enda nackdelen är bara att det tar så lång tid!



Vilka fina smycken du hittat! Spciellt halsbandsuret!

skriven
#3: Veronica

Ja det absolut ultimata vore ju att ha en gammal klenod! :) lite avundsjuk blir jag! ;) Tack snälla rara! Kom gärna med förslag om det är något speciellt du skulle vilja läsa om i bloggen! Kramar

skriven
#4: Veronica

Solli: Ja det tar superlång tid och speciellt att orka vänta medan lagren torkar ordentligt!



Tack! :)

skriven

Kommentera inlägget här :