Ny creme och nytt lipgloss

Äntligen har jag kommit till hotellet här i Trondheim! Ska alldeles strax borsta tänderna och sådär, men tänkte bara visa er min nya dagcreme och mitt nya lipgloss. Passade på att köpa ny dagcreme på taxfreen eftersom min tog slut i förra veckan, smidigt! Det blev Chanel, har aldrig provat deras cremer förut så jag tyckte det var dags, har hört mycket bra om dem! Någon av er som har provat? Det fick bli Beauté Initiale som riktar sig till lite yngre hud (från 23-24 och uppåt) som visar de första tecknen på fina linjer. (nu har inte jag fått några sådana än, men min hudterapeut sa att jag kunde börja med de lättaste antirynk-cremerna nu för att bibehålla strukturen i huden). En Juicy tube fick även följa med, väldigt längesedan jag hade en juicy tube och har inte riktigt hittat någon smak på sistone som varit tillräckligt god för att jag skulle köpa. Jag vet inte om den här är ny eller gammal eller om jag bara har missat den, men den luktar gudomligt gott! Mulberry Blues heter smaken, lukta på den nästa gång! :)

Kommentarer :

#1: Solli

Chanel har jättebra cremer (har sålt deras produkter i några år) så där gjorde du ett bra köp! Och läppglansen är jättfin!

skriven

Kommentera inlägget här :