Nästäppa

I morse när jag vaknade kunde jag nästan inte andas, ja definitivt inte genom näsan iaf! Och snyta mig kunde jag inte heller. Störigt att behöva andas med munnen hela tiden och man ser ut som en fågelholk också! ;D Hoppas näsdropparna kickar in snart! Förkyld orkar jag absolut inte med att bli - igen. Var inte alls längesen jag var krasslig och på nåt sätt känns det som om den infektionen aldrig gick över helt och hållet, för jag har varit litesmåsnuvig hela tiden sen dess. Nä, håller tummarna för att snuvan försvinner snarast! :)

Nu under morgonen har telefonen gått varm från kunder som har beställt varor, så jag ska alldeles strax sätta igång med det och sen ska jag fara iväg mot Drammen på kundbesök. Men först, salami och brie-mackan som jag gjort till frukost! Mums!

Kramar!

Kommentera inlägget här :