Pakethämtning

Ja då var man hemma igen och min lilla söta kissemiss mötte mig i dörren och var överlycklig för att se mig! :) Nu ska jag strax krypa ner i sängen och få lite välbehövlig sömn, imorgon blir det födelsedagsfika med S och på kvällen blir det film och på lördag fotbollsmatch... Fullspäckat! :) Oh well, vila kan man göra när man blir gammal... eller?!? ;D

Hämta ut mitt La Redoute paket ska jag göra också. Hoppas även på Asos-paketet och att smyckena från KyssJohanna ska komma imorgon. Det vore ultimat! Då har man helgens outfit, ifall det skulle bli aktuellt.  Beställde från H&M idag också och allt var restat! Typiskt! Det första paketet skulle komma i mitten på september och det andra i början av november tror jag det var... Länge det.... Varför går man ut med dem som höstnyheter eller promotion av en viss vara, om de ändå inte finns i lager?!? I don't get it.

Godnatt sötnosar!

Kommentera inlägget här :