Annandag jul - julafton Nr 3

Idag ska vi fira jul släkten, den sista "julaftonen" för i år! Och ännu mer paket ska öppnas, jag fick flera paket igår också! Hihi! Roligt är det! :)

Idag börjar rean också, men det blir lugnt för min del, kanske en sväng imorgon....men av erfarenhet brukar jag inte ge mig ut förrän det är ordentligt med rea...nu kommer det bara vara vissa "stånd" eller klädställ som är 30-50% rabatt på, och oftast det sämsta som ingen ändå vill ha....nä i januari är det den bästa rean, då hela butikerna är fulla med röda skyltar och allt är mellan 50-70% rabatt. Dock kanske det blir lite annorlunda i år och att rean kommer lite snabbare pga finanskrisen, men marginellt tror jag.

Hur gör ni? Är ni ute och melllandagsshoppar eller avvaktar ni tills 70% skylten hänger uppe??

Kommentarer :

#1: sandrao

jag shoppade lite idag på rean faktiskt. solo hade medlemsrea mellan 9-10 idag där allt va 50-70% på allt! köpte en snygg blå acnekjol,röd acneklänning & en cashmerekofta från blank. bara bra köp :) den röda klänningen va det bara rea på mellan just den tiden o sen vart det ordinarie igen. skumt men bra för mig!

skriven

Kommentera inlägget här :