Bästa Outleten



I mina ögon ligger den bästa outleten i Norge, närmare bestämt i Vestby (som ligger vid E6 mot Göteborg ca 5 mil från Oslo) De har allt möjligt, från underkläder till smokings, skor, jackor och sportartiklar från kända märken som:

- See by Chloé
- Cavalli
- Boss
- Sand
- Alla jeansmärken (inkl. Rock & Republic, True Religion och Sass & Bide)
- Guess
- Ralph Lauren
- Nolita
- American Vintage
- Tiger of Sweden
- Acne
- Filippa K
- Alexander McQueen
- Paul Smith
- By Marlene Birger
- Versace
- Galliano
- Burberry
- Bruuns Bazaar

...och en massa fler! Riktigt fina saker och aktuella (årets kollektioner) och inte "outletspaceade".
Spana in Outlet One nästa gång ni åker till Norge. Väl värd ett besök då allt ligger mellan 40-70% billigare än i handeln! :D



Bilder: Outlet One

Kommentarer :

#1: Johanna - SHOEBOX

Åh, vilket ställe!

Jag önskar jag bodde i närheten av en outlet...

skriven
#2: Ida

Ohh, hade jag blivit insläppt där hade min plånbok säkerligen ekat...

skriven
#3: Hanni

Det där såg livsfarligt ut! =)

skriven
#4: Solli

oj! den outleten måste man ju bara besöka när man e i Norge!

skriven

Kommentera inlägget här :