Dagens Shopping!

Ja det blev ingen shopping för mig i stan idag (kollade på ett par jeans från H&M, men orkade inte prova) men att sitta på nätet och klicka hem saker är ju underbart! :)

Kommer ni ihåg heelsen från Nelly som jag bloggade om för ett tag sen, som inte fanns kvar i min storlek? Men när jag kikade in idag hade de turligt nog fått in en retur på ett par 36:or! Så det blev såklart en beställning! Underbart pris! 349:-!!!


Bild: Nelly


Sen kunde jag inte hålla mig från att beställa Hanky Panky boxen med 3 st trosor, som var dagens kalendervara hos Nelly.


Bild: Nelly

Kommentarer :

#1: Petra

Visst är det härligt att klicka hem saker =) Blir dock lätt ett klick för mycket (åtminstone för mig...) God jul-kramar från mig

skriven
#2: Tina

Snygga heels, Hankys är inte fel dom heller, så jätte sköna. Hoppas att du får en fantastisk JUL

skriven
#3: Sofia

love the shoes ;D

skriven

Kommentera inlägget här :