Godmorgon!!

Jaha, ännu en ny vecka, har precis lämnat A vid tåget och nu har jag kommit hem till mamma och pappa och ska mysa med dem lite! Sen ska det skickas julkort, packa in mer paket och snurra några varv på stan... :D
Lite dåligt med bloggande under helgen, men jag har haft fullt upp! Varit på fest, shoppat, fikat, sålt min soffa och bakat lussebullar! Puh! :) Men nu är jag back on track igen!

Dagens Outfit består av (än så länge, en mer representativ outfit läggs ut senare) mitt chockrosa Juicyset och Luella's Love-T-shirt.

Hoppas ni får en riktigt bra start på veckan!

Kramar!

Kommentarer :

#1: josephine

jo det vare ju!:)

skriven
#2: Mikaela

jag hoppas att du också haft en bra helg ;)

skriven
#3: Caroline

samma här, lite svårt nu i juletid att hinna med bloggen på helgerna. Men tur att man inte är ensam, man hinner kanske ta igen bloggandet nu på vardagarna istället. Julkort, åhh det enda jag struntat i iår, men det är mysigt. =)

skriven
#4: Caroline

åhh va trist,, ja men några kort får du säkert iväg. Det är innan den 16/12 de skall skickas väll? men du letar väll på både hitta.se och eniro de brukar nämligen skillja sig rätt mycket på info.. =)

skriven
#5: Petra

Åh, jag vill också ha ett Juicyset!!

skriven

Kommentera inlägget här :