Härliga Ledighet!

Nu har jag kommit hem och börjat min julledighet!! :D Haha!! Oj vad jag har längtat hela veckan efter den här dagen!

Ikväll har det fikats med mamma och så har jag slagit in paket! Mys! Väntar på att A ska komma hem (han kommer imorgon kväll) med min sladd till kameran så att jag kan koppla upp den mot datorn, har så många bilder som jag måste visa er!! :D Men tills dess får ni nöja er med mig och ev. internetbilder... ;) Oh well, den som väntar på något gott.... Hihi!

Bild: Hemmets Journal

Kommentarer :

#1: Angelica

åh tacks å mycket :D

skriven
#2: Pearl

Nej datorkrångel är ta mig tusan förjäkligt.

skriven
#3: Pinsamhetsbloggen

Tycker du om att skratta? Vill du ha lite reklam för din blogg? Gå då in på denna blogg: http://pinsamhetsbloggen.blogg.se, läs alla de pinsamma historierna och skicka in en egen. Länkar gärna till just DIN blogg, när du skickar in en egen pinsamhet. Du får även vara anonym om du vill. Ta en kik!

skriven
#4: josephine

mums!=)

skriven
#5: Mikaela

åh tack :)

skriven

Kommentera inlägget här :