Jag har fått 2 utmärkelser!



Söta Caroline och Solli har gett mig den här fina utmärkelsen: I Love Your Blog! Tack tack tack!!! :D

Och som tack ska jag nominera de 7 bloggar jag själv tycker är bäst, och naturligtvis finns det jättemånga som jag gillar! Följer säkert 20-30 bloggar!!!! Men jag tar de 7 bloggar som jag har följt längst!

Sollis - Otroligt inspirerande blogg, skriver om träning, goda recept och andra läsvärda inlägg med tanke bakom!

Caroline   - Jättesöt tjej med många bra inlägg!!

Nathalie - Inspirerande tjej som bloggar om mode!

Sandra - Gullig tjej som bloggar om mode, men även om mycket annat! Kul att läsa!

Johanna - Lika skotokig som jag!! Kolla in här nästa gång ni letar efter tuffa skor! :D

Johanna B - Inspirerande tjej som bloggar om mode! Massa tips!

Maria - Skriver mestadels om skönhetsprodukter! Läsvärt!


                                             Reglerna:

* Den som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
* Länka till den blogg du fick den från.
* Ge den vidare till 7 andra bloggare och länka till deras sidor.
* Lämna ett meddelande i deras bloggar så att dom vet att dom fått awarden

Kommentarer :

#1: Johanna

sv: åh vad go du är! :)

skriven
#2: Dress Like a Princess

Aaw vad du är gullig gumman :)

Puss&kram till dig

skriven
#3: Caroline

åhh tack, vilka söta ord. =)

skriven
#4: nathalie

men åh, tack!!

skriven
#5: Johanna - SHOEBOX

Åh, tack söta du!

skriven

Kommentera inlägget här :