Klänningen

På begäran :) visar jag hur H&M klänningen ser ut på! 



Kommentarer :

#1: Mistique

Wow vad snygg klänning, du va jättefin i den =)

skriven
#2: sandrao

den satt jättefint på dig! lite fuskigt att den är så mkt längre på dig än vad den va på mig ;) haha.



ang acnepistolerna så tog jag min vanliga storlek så jag tycker de är normala i storleken.kan klämma lite i tån ibland på mig men det är ingen fara,antingen stå ut eller tejpa ;) men de är sjukt snygga o lagom & skön vardagsklack så go for them :)

kram

skriven
#3: Johanna - SHOEBOX

Åh, vad fin den är!

Och vad snygga skor du har :)

skriven
#4: Hanni

Superfint! =)

skriven
#5: Solli

Vad snygg du är i den! Vilken tur att du fick tag på klänningen :o)



Kram!

skriven
#6: Caroline

åhh nu blir jag svartis,, hade också velat ha den.. Men den passade utmärkt på dig, ritkigt snyggt. =)

skriven
#7: Tina

Gud vad snygg den är, du passar verkligen perfekt i den. Hoppas att du får en jätte bra dag

skriven
#8: emma

klänningen satt superfint! vill också ha!! har hittat ett par på tradera som jag funderar att buda på. men har hört att dom är små i storlekarna? stämmer det? vilken storlek tog du?



ha en bra dag!

skriven

Kommentera inlägget här :