Neccessities

Några nödvändigheter var tvungen att inhandlas:


- Bodybutter. Brukar vanligtvis köra på Body Shop's , men hittade denna på Coop (!) och den luktade gudomligt av vanilj och jordgubbscheesecake. Ok ingredienser och man blir mjuk och väldoftande. 139:-


- Foundation. Från I.d Bare Escentuals, the one and only. Har använt den i flera år och den är helt klart bäst! Täcker allt, man får porslinshy och den håller hela dagen! 398:- ( har du inte använt I.d förut behövs även en kabukiborste för att lägga på foundationen)

- Dagcreme. Dr. Hauschkas Rosen creme har jag använt tidigare och den är jättebra för mig som har torr och känslig hy. Tonar ned rodnader och slätar ut torrhetslinjer. Har provat flera andra cremer emellan, en del har varit bra och andra sämre men det gemensamma för dem alla var att de var mycket dyrare. Denna lilla rackaren går på endast 200:- och det tycker jag är riktigt billigt för en creme som fungerar lika bra som dem i 700-kronors klassen. Det enda negativa är att den har en ganska distinkt rosendoft (kommer från ros-oljan) och den är inte jag så förtjust i, men resultatet överväger! Gillar man ros-doft är detta en fullpottare!



Kommentarer :

#1: Elina

Heej! Vad händer i morgon för din del? :)

skriven
#2: Elin

Nu blev jag sugen på att köpa sån foundation också, haha. :) Är det som puder eller hur är konsistensen? Hade varit kul om du lagt in en bild på ditt ansikte när du har foundationen på. :)

skriven
#3: Petra

Åh, ett sånt där Body butter skulle jag behöva...cheesecake också...mmm... =)

skriven
#4: Solli

hej sötis! hoppas du har haft en underbar jul!



tack för tipset om Body America, den måste jag spana efter nästa gng jag handlar på Coop!



Kram!

skriven
#5: Solli

hej sötis! Hoppas din jul har varit underbar!



Tack för tipset om Body America, måste spana in den nästa gng jag handlar på Coop!

skriven
#6: Miss Agda

Jag läste också om boddybuttern i Coops tidning o blev nyfiken! Vad tycker du om den förutom att doften är härlig?

skriven

Kommentera inlägget här :