The best eyeliner

Måste bara visa er resultatet av eyelinern som jag fick med i Damernas Värld från FACE Stockholm. Jag har provat denna tidigare och gud så bra den är!! Jättelätt att applicera, i och med att det är gel-form på den behövs inget vatten som till kak-eyeliner, då det lätt kan bli rinnigt och man måste låta det torka, men det behövs inte med denna. Den är mjuk och skön och otroligt lätt att få jämn, mycket tack vare penseln såklart. Man kan dra penseln flera gånger över ögonlocket, det behöver alltså inte bli perfekt i ett drag utan man kan jobba sig fram millimeter för millimeter. Jag tycker den är superbra! Den är även vattenfast, så man behöver inte oroa sig för att den kladdar framåt 3 tiden på natten, när man dansat sig svettig! :)



Nu har jag bara lagt eyelinern ovanpå min naturliga vardagsmakeup, men ni får ha överseende med det! :)

Kommentarer :

#1: Sweet life style

tack så mkt! (:

skriven
#2: Ida

Övning ger färdighet=) Fint!

skriven
#3: nathalie

så fint det blev! jag har sjukt svårt för applicera eyeliner, är så darrig på handen..

skriven
#4: Pearl

funderar på att köpa tidningen bara för eyelinern

skriven
#5: Sassy

Sån eyeliner har jag aldrig testat, men det blev verkligen fint på dig!

skriven
#6: Elin

Jag tycker dock att den kan kladda lite, i ögonvrån speciellt, annars är den väl helt okej! :)

skriven
#7: Elin

Jag tycker dock att den kan kladda lite, i ögonvrån speciellt, annars är den väl helt okej! :)

skriven
#8: Elin

Svar tillbaka: Aha, det ska jag testa då nästa gång, bra tips! :) Kram

skriven

Kommentera inlägget här :