Jeans

Senast jag var på H&M provade jag de här jeansen, och de satt supersnyggt, men hade så bråttom och tänkte att jag skulle komma tillbaka senare. Och nu är senare. De var jättefina och perfekt slimmade överallt och dessutom snygga att vika upp kanten på där nere när man exempelvis har stövletter. Och de kostar ju bara 398:- Än så länge har jag bara positivt att säga om H&M's jeans, de håller passformen (har iaf gjort för mig), färgen och varit slitstarka (har ett par i jobbet som jag har använt flera ggr i veckan sen september och inte tillstymmelse till slitage!) Kanske ska passa på nu när man fått rabatter från H&M...

image223

Kommentarer :

#1: atena

svårt att hitta bra jeans som sitter perfekt på en själv! men cheap monday funkar bra för mig iaf :)

skriven
#2: Jennie

riktigt snygga!
har oxå bara hört gott om deras jeans och priserna är ju helt underbara oxå! :)

skriven
#3: Jessica

riktigt snygga jeans på bilen, sånna vill ja ha :D

skriven

Kommentera inlägget här :