Solisar

Japp, då är det väl snart dags att införskaffa ett par nya solisar. Har visserligen 2 sen innan som funkar även i år, men ni vet hur det är med att köpa nytt..... :) De ena jag har är från Gucci och är sådana där "flug"solisar men inga superstora glas utan lite mindre så att de passar även i år och så är de dekorerade med en liten fin trollslända på sidan av bågen och de andra är ett par från D&G som jag troligen kommer använda mest denna sommaren också. Typiska Nicole Richie bågar men återigen mindre glas så att de funkar några år till. Tittade väldigt mycket åt Tom Ford's håll förra sommaren och hittade de här Net-a-porter nu som är snarlika de  bågarna jag tittade på förutom att glaset var mörkt. Men tyckte även att de här från Roberto Cavalli var fina! Svårt, ska nog köra på mina ett tag till tills alla modeller kommit in och man kan välja och vraka. Enligt mig är det Ïnteroptik eller möjligtvis Ollis Optikk som är de bästa på solglasögon i Oslo. De ligger båda på Bogstadveien. Får bli en sväng in dit innan jag bestämmer mig!
image165

Kommentarer :

#1: elinor

snygga brillor ! Ha en bra dag KRAM

skriven
#2: Veronica

Re Elinor: Tack detsamma! Kram :)

skriven

Kommentera inlägget här :