Vardagsmake

Jag har en ganska naturlig sminkning till vardags, och detta är produkterna som finns i min sminkväska just nu:
image93
1. I.d Bare escentuals foundation light. Den bästa foundation jag någonsin provat och ger verkligen en porslinshy!
2. Kabukiborste I.d. Används för att lägga på foundation.
3. I.d Bare Escentuals Rouge i färgen Dusk. ger en perfekt glöd åt kinderna.
4. Helena rubinstein Magic Concealer. Döljer finnar och andra blemmor exemplariskt.
5. Ögonskugga från Make up store i färgen Touch. Naturligt cremevit färg med lite skiftningar.
6. Yves Saint Laurent radiant touch. Helt klart bäst under ögonen för att dölja mörka ringar.
7. Mascara Virtuôse från Lancôme. Böjer fransarna till höjden, passar både vardag och fest beroende på hur många lager du väljer att lägga.
8. Under min ögonskugga lägger jag alltid en primer för att ögonskuggan ska hålla hela dagen och inte lägga sig i veck, från Make up store

Kommentera inlägget här :