En helvetisk natt

Gick och lade mig strax efter 12 igår, men hade så ont i halsen att jag inte kunde sova. Kl 3 hade jag fortfarande inte somnat och halsen kändes som ett rivjärn (jag har aldrig någonsin inte kunnat sova för att jag har ont i halsen!) så jag gick upp och gjorde lite honungsvatten, tog halstablett, Kan Jang, allt för att kunna somna. Men icke, halsen har varit fruktansvärd hela natten och jag har inte vetat var jag ska ta vägen! Himla jobbigt, så nu ringer jag till vårdcentralen för att få ta ett halsprov. Hoppas det inte är någon fara, vill inte gärna äta antibiotika heller!

Skära bort halsen kanske?

Kommentarer :

#1: emma

Det du skrev till mig tog jag verkligen till mig. Du har så rätt. Hade jag inte en tanke på, men det stämmer så väl. Jag borde vara glad för stunden jag glädjas åt det jag har :) Tackar så himla mycket. Ibland kan det vara skönt med ögon utifrån :)

skriven

Kommentera inlägget här :