Fredagsbryderier

Sitter här med mina flingor till frukost och väntar på ett telefonsamtal från sjukhuset att jag kan åka och hämta pappa, men känner jag den envisa jäkeln rätt så kommer han inte att ringa, utan GÅ hem, vilket jag strängt förbjudit honom! :) Å andra sidan är det säkert ingen fara, men ni vet hur man oroar sig...hihi.

Här såg det så fint ut i morse, men nu har det mulnat på rejält! Och jag som hade hoppats på en stranddag ute vid sommarstugan, men men då kan jag fortsätta pyssla med min Walk-in closet (ja jag vet, jag har tjatat om det jättelänge nu!). Det som är kvar att göras är att plocka upp alla väskor och några flyttkartonger med skor och rensa vad jag ska behålla och inte, sortera smycken, och sist men inte minst, städa och göra det mysigt! :)

Imorgon ska jag agera frisör också då en av mina barndomskompisar ringde och ville att jag skulle fixa hennes hår inför en fest imorgon. Och såklart gör jag det! :) Lockar är det som ska ordnas och det passar verkligen henne jättebra!

Nä nu ska jag hoppa in i duschen och klä på mig, så kommer en outfit-bild lite senare!

Kommentera inlägget här :