Fyndet!

Jag blev så himla glad när jag fick se det här handgjorda armbandet på Gammelvala, för det är ett exakt likadant som jag hade när jag var mindre och som nu finns från Littmarck för sina hutlösa 595:-  Förr i tiden var det ju vanligt med sådana och det känns som ett riktigt fynd i och med att jag träffade gumman som hade gjort det, och det var dessutom gjort med gammaldags verktyg! Så himla mysigt! :) Så det känns helt plötsligt mycket finare än om jag skulle ha beställt ett från Accessora! :) Plus att mitt var rejält mycket billigare! 195:- betalade jag för det! Så tipset är, spana in hantverksbutiker!

Mitt Armband



Littmarck's Armband


Bild: Accessora

Kommentarer :

#1: Olivia

åh, jätte söta. :)

skriven
#2: Veronica

Olivia: ja visst är de? :D

skriven

Kommentera inlägget här :