Oj vad tiden går!

3 dagar sedan senaste inlägget och det känns som igår!! Har iaf hunnit med att shoppa en del, sola lite, vaxa benen, spela biljard och grilla. Ska visa er senaste shoppingfynden så fort jag hunnit tagit kort på dem (blir förmodligen imorgon). De senaste dagarnas outfit kommer också...

Ikväll tänkte jag testa de nya BUS-produkterna från Fake &  Bake, man ska tydligen (lovar de) bli riktigt kakaobrun (naturligt, såklart!). Jag väntar spänt på resultatet! :)

Måste bara berätta om en butik jag var inne i idag....en underklädesbutik....utan prislappar (aldrig bra...). Det innebär bara en sak...riktigt dyrt, vilket svärmor intygade, eftersom hon köpt en riktigt svindyr bikini där förra veckan. Men jag går in och börjar plocka på mig...(massor av fina underkläder har de) och börjar prova och det mesta sitter ju såklart superbra, så jag bestämmer mig för 2 set med BH och trosor och ett nattlinne, jäääättefiiiiina, MEN jäääättedyrt blev det. Vågar inte ens skriva vad det kostade men jag kan säga så mycket som att märket Marie Jo är underklädernas Rolls Royce, och allt var olyckligtvis i just det märket och jag trodde att jag hörde fel när jag skulle betala....Huh!! Nu jävlar om det inte håller de närmsta 10 åren!! :D  Men visst är det jobbigt när de inte prismärker och när man kommer till kassan vill man ju inte direkt ångra sig heller....

Nä nu får ni ha godnatt på er! Imorgon ska jag ha en arbetsintervju med en kille som söker ett jobb på firman jag jobbar på.

Kram!

Kommentarer :

#1: emma

Så du jobbar i Norge alltså? :)

skriven
#2: Veronica

Emma: Det stämmer bra det! :) Trevlig kväll!

skriven

Kommentera inlägget här :