Godmorgon!

Här verkar det som om vädret slagit om lite, det är disigt och lite svalare, ganska skönt när man ska spela fotboll mitt på dagen. Annars är ju nästan 30 grader outhärdligt som det exempelvis var igår. Har precis stigit upp och ska få i mig lite frukost, havrefras och granatäpplejuice. Gott!

Fick ett mail om mina klänningar från Style by Stars (som jag skrev om tidigare i veckan) och de kommer antagligen till mig på måndag! Tur! Då hoppas jag som sagt att mina studentfestbekymmer är lösta!

Tänkte pyssla med lite returnering av varor till Ellos idag också. Bikinibh:n var för liten och oturligt nog färgade sporttopen av sig (!!!??!!) på mitt jättemysiga träningsset när jag tränade, så linnet blev helt blågrönaktigt... Typiskt! Hoppas verkligen att alla mina varor finns kvar i mina storlekar (framförallt träningssetet) för annars blir jag ledsen! :( 

Idag skulle jag egentligen på födelsedagsfirande också, A's morbror, men tyvärr har jag ju fotboll, så jag får helt enkelt fira honom en annan dag! :)

Nä nu ska jag ta tag i mitt liv här! :) Hoppas ni får en trevlig lördag!

Kommentera inlägget här :