Hemma

Nu har jag kommit hem efter ett antal dagar borta, men imorgon reser jag till Oslo igen för att ta tag i det sista arbetet innan semestern, förhoppningsvis blir jag klar redan onsdag eftermiddag.  Och sen har jag 7 långa, härliga veckor framför mig av bara semester!!! :D 

Idag kom det en avi i posten också...tror det är mina klänningar som kommer lagomt till studenten! :) Ska hämta ut dem imorgon bitti. Spännande att se hur de ser ut IRL och framförallt hoppas jag att de passar båda två. Så jobbigt att hålla på och byta och skicka tillbaka, vilket påminner mig om att jag ska returnera ett Ellos-paket imorgon också.

Måste byta min vax-tid som jag har på torsdag, hoppas de kan onsdag morgon, det vore perfekt!  Så har jag släta och fina ben till alla festligheter. :)

Nä nu blir det sängen för min del, är ganska trött och sen kommer det att bli en hektisk dag imorgon!

Godnatt!

Kommentera inlägget här :