To do-list.

Idag har jag verkligen massor av saker att göra! Vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt, reser mot flyget redan ikväll, så då måste allt var packat och klart. Just denna packningen kommer inte att bli lätt med tanke på att det måste bli en smart packning pga det låga antal kilo man får ha med sig. Sen ska jag kolla på mobiltelefonen jag bloggade om tidigare, A hittade den på NetonNet också för ca 400:- billigare, så nu är jag i valet och kvalet om jag orkar vänta...sen var ju brorsan så gullig och talade om att Iphonen kommer snart också, men å andra sidan, den kommer jag nog inte att köpa ändå. Det är alldeles för mycket pengar för en mobiltelefon som ändå håller max 1 1/2 år.

Allt detta ska hinnas med idag:

- Packa resväskan
- Köpa kabinväska
- Kolla på mobiltelefon
- Köpa eye-makeup remover
- Köpa en ny vit bh (varför blir alltid axelbanden så dassigt grå??)
- Fika med en kompis
- Se på A's fotbollsmatch
- Hämta paket
- Hinna sova lite innan vi åker inatt.

Puh!

Nu ska jag sätta igång med allt! Ha en riktigt trevlig tisdag!

Kommentera inlägget här :