Home Sweet Home

Nu är jag äntligen hemma! Har pussat lite på min lilla katt, ställt ut mina påskliljor på balkongen så att de inte ska slå ut lika fort och provat mina gladiatorsandaler från La Redoute. Men måste säga att jag blev aningens besviken, de var jättefina och kändes som om de var i bra kvalitet, men de var lite för långa i foten, finns ca 2 cm till godo framför min stortå och det är ju inte supersnyggt direkt. Men å andra sidan är ju remmarna av skinn vilket betyder att skorna förmodligen kommer att tänja ut sig en aning och det kommer i sin tur medfölja att foten halkar fram och då kommer de extra centimetrarna bak istället, där de kanske inte syns lika väl....hmmm....jag får gå i dem lite hemma, men tyvärr finns inte tid att beställa ett par nya, så endera spar jag dem eller så blir det inga alls innan semestern. Typiskt att man har små fötter också, inte bara att beställa en mindre storlek när man har 36:or och de flesta damstorlekar börjar på det. Nu ska väl även tilläggas att jag extremt sällan, om jag någonsin haft, problem med att ett par 36:or har varit för stora, men men.... Visar bild imorgon på hur de sitter!

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa min nya Elle som kom under veckan, innan jag somnar. Imorgon blir det en tuff dag, helstädning av lägenhet och tjejkalas. :)

Godnatt på er! Kram

Kommentera inlägget här :