Kinamat

Lyxigare än så blev det inte. Blev biff med broccoli och cashewnötter samt ris såklart. Riktigt gott faktiskt! Ska passa på att kika på svensk tv också nu när de har det på hotellet! Har lite smått huvudvärk så ska försöka kurera den nu med mat och vila, då går den säkert över snart! :)

Nu när jag fick se all snö här uppe längtar jag ännu mer till sol och bad, lite drygt 2 veckor kvar bara! :) Borde ta en eller två pass i solariet innan dess.....fast det blir nog BUS istället om jag känner mig själv rätt. Smidigare, samt hudvänligare. Vill ju inte gärna se ut som Donatella Versace när man blir äldre...

Hur gör ni? Brukar ni sola under vinterhalvåret eller har skrämseltaktiken om cancer och 10 års för tidigt åldrande fungerat på er också?

Kram!

Kommentarer :

#1: larsa 35

Tycker det ær ok att se Donatella bara man tar en paus mellan morgonsolandet och lunch solandet så inte huden stramar før mkt. tack før en bra blogg!larsa

skriven
#2: Veronica

Hehe... ;) Ironi gillar vi!
Tack för att du gillar bloggen iaf! :)

skriven
#3: Stina

Jag solar ca 1 gång i veckan, men bara en kvart per gång. Det funkar för mig, men jag är noga med att smörja in mig efteråt för att inte torka ut huden mer än nödvändigt. Kram!

skriven

Kommentera inlägget här :