Oj oj vilka dagar!

Har haft fullt upp med allt vad lägenhet heter, men nu börjar det likna något! :) Har lagt trägolv idag (alldeles själv!*stolt*) och börjat med stylingen inför försäljningen. Jag tror att det kommer bli riktigt bra! Visar lite bilder senare.

Nu ska jag och älsklingen strax lägga oss i soffan och se en film och dricka lite vin innan vi somnar. Imorgon blir det en ny arbetsdag i lägenheten, men så skönt att få allting klart innan jag åker tillbaka till Oslo imorgon kväll.

Jag har förresten hittat det perfekta nagellacket från Lancôme i orangerött också! Supersnyggt! Inget namn hade det, men väl ett nummer, 103. Så spana in det! :)

Kram så länge! ♥

Kommentarer :

#1: Lia Florenz

Vill du att någon speciell ska vinna inför melodifestivalen? :}

skriven
#2: Veronica

Lia: Gud vilken svår fråga! Jag måste faktiskt säga att jag i ärlighetens namn inte sett alla bidragen. *fy skäms på mig!* :) har du någon favorit? Kram!

skriven

Kommentera inlägget här :