Puh!

Efter en lång dag ska jag snart slå mig ner i soffan med älsklingen och kolla på film.

Var uppe kl 6:20 första gången i morse, för jag var rädd att försova mig tills mäklaren skulle komma (tilläggas bör att jag, A och hans polare var ute igår, så vi var båda fruktansvärt bakis i morse). Men det gick bra, mäklaren tog bilder som ska läggas ut på hemnet på måndag. Spännande ska det bli! Och skönt, ett problem mindre!:)

Annars har det varit en riktig bakisdag, med tupplur på eftermiddagen. Piggnade till lagom till kvartsfinalerna i hockey. Zappade lite mellan det och Melodifestivalen, helt okej låt som vann! Jag har inte följt med på delfinalerna, så när röstningen var, hade jag knappt hört en låt innan. Men grattis Charlotte! Hon lyckas alltid se så fräsch ut och det gjorde hon idag också!

Har ju massor av bilder att visa på mina senaste shoppingfynd också, men det får bli imorgon! Nu - Soffan!

Kram!

Kommentera inlägget här :