Pulverkaffe

Gulliga A ringde i morse medan jag låg och snoosade och efter en liten stund av pratande blev jag genast piggare! Skönt, jag brukar alltid ha svårt att komma upp på morgonen! Är en riktig kvällsmänniska på det sättet, skulle kunna vara vaken hela nätterna om inte jag tvingade mig själv att gå och lägga mig varje kväll.
 
Nu sitter jag iaf här med mitt pulverkaffe (blä, men blir bättre när man har mjölk i). För att göra en lång historia kort, så pajade vårt pentry (kylen som var inbyggd pajade) så det började lukta ammoniak på hela kontoret/lagret i förra veckan. Med det sagt så har vi just nu inget vatten i köket och orkar därför inte starta kaffebryggaren, utan får springa till toan med en kopp och fylla med vatten och sen ställa in i micron.... Men vad gör man inte? :) Vi får väl förhoppningsvis ett nytt kök snart! :)

Hmm....jordens utlägg här på morgonen... Det hör inte till vanligheterna! :)

Kram på er! ♥

Kommentera inlägget här :