Snötäckt

Shit vad det snöar!! Matchen blev inställd ikväll också pga planen. Förståeligt. 

Har varit uppe och suttit i kö till vårdcentralen för att få ett nytt recept på P-piller. Snacka om drygt!! Har suttit sedan 8 och fick svar alldeles nyss. Puh! Skönt att det gick bra, för ibland vill de att man ska komma dit. Oh well, receptet ligger på apoteket nu iaf!

Sitter och laddar låtar till min Ipod och det är så himla svårt att komma på låtar sådär. När man lyssnar på radio finns det hur många som helst, men sen när man ska komma på dem så är det blankt! Bara jag? :)

Just det....måste klippa ut bilder på min färg och frisyr, så frisören vet vad jag menar när jag kommer dit. Och vaxa benen. Ja ni hör....varför sitter jag här och bloggar?!? :) Hihi. Ska ta mig i kragen nu.

Förslag på bra låtar mottages varmt!

Kram 

Kommentera inlägget här :