Under my pink umbrella

Är det något som jag verkligen behöver och egentligen behövt hela mitt liv är det ett, jo just det - ett paraply! Har alltid trotsigt sprungit genom regnet med händerna över huvudet för att skydda håret och makeupen, för att sedan komma in och titta sig själv i spegeln och inse att det hade kvittat att hålla händerna över huvudet, och att man ändå ser ut som en rufsig mopp. Men okej, vad är det då som får en sådan person som jag (som hatar att bära runt på ett paraply bara för ifall att det ska börja regna.... ) att inhandla ett paraply? Jo, det är enkelt. Han heter Marc Jacobs och färgen heter rosa. Med detta paraply får det gärna regna...helst varje dag! För blir inte världen lite roligare under ett rosa paraply? Jo, jag tror det. Stenhårt.
 image329
Bild: Net-a-Porter

Kommentarer :

#1: Angelicas Closet

Jag vill ha en rosa paraply!
=)

skriven
#2: Veronica

Angelica: Underbart fint är det! :) Hoppas du hade det kul på bloggminglet tidigare och att goodiebagen innehöll lite roliga saker! :)

skriven

Kommentera inlägget här :