Klädpaket!

Har äntligen kommit hem från matchen nu. Vi vann med 4-3 och jag gjorde alla fyra målen!!! Hihi...jättekul verkligen! :D
På hemvägen hann  jag hämta upp Ellos-paketet och har nu gått igenom och provat. Allt passade utom bikinibh:n som var för liten...tänk att man tror att man har så små bröst! Så jag får sända tillbaka den och byta till 38/40. Bikinitrosorna passade dock bra. Men det jag tänkte komma till var att jag beställde ju ett träningsset med linne, capribyxa och huvtröja och det är bland det skönaste mys/träningsset jag någonsin provat! Kvalitén är stretchig, i härlig mjuk bomullsblandning med polyester och elastan. Och för ett bargain price på rea! Alltså jag kan bara säga en sak: Köp det!


Visar imorgon hur allt såg ut! :) Nu ska jag äta lite och ladda batterierna för ytterligare en match imorgon!

Kommentera inlägget här :