Lunch och shopping

Idag mötte jag upp min kompis K som precis kommit hem från Malta, lika brun som vanligt! :) Det blev en skön lunch i solen och sen lite shopping! När jag kom hem var jag helt slut och sov i typ 2 timmar! Puh! Det är jobbigt att springa i affärer!

Jag fick också lite bättre ordning på mina solisar också, A berättade att de brukar böja till solglasögonen så att de passar och att mina inte var det ännu, så jag gick till Synsam idag och frågade om de kunde hjälpa mig och det kunde de. Men mitt i allt provande ploppade ena glaset ut (!) och när hon skulle sätta tillbaka glaset passade det inte riktigt (därför det så lätt ploppat ur). Men gullig som hon var så skulle hon beställa ett nytt glas till mig och sen skulle hon fixa till bågarna. Skulle ta ca en vecka. Jag blev så glad med tanke på att jag inte köpt glasögonen där och jag fick sådan service! :) Skönt att det ordnar sig!

Shoppingen idag blev inte särskilt stor, men ett par ballerina (nästan ett par exakt sådana jag haft men som gått sönder) och en svart pennkjol. Visar bilder sen.

Annars ikväll blir det lugna gatan, A lagar mat (han är så duktig på det!) och sen mys framför en film, för imorgon är det fotbollsmatch för min del! Gäller att vara pigg i benen vid seriestart! :)

Kommentarer :

#1: Angelicas Closet

Jag skulle behöva en semster!

skriven

Kommentera inlägget här :