Pastasallad

Idag blir det pastasallad till middag (varm). Ska bli riktigt gott faktiskt! Nyttiga veckan fortsätter, är inne på vecka 4 nu. Det enda onyttiga jag ätit var en smoothie med glass i som A gjorde till efterrätt en dag, men annars är jag skamfri! :) Men jag äter mer nu än tidigare. Förut åt jag nästan aldrig frukost, dålig lunch (typ korv med bröd) och Mc Donalds till middag, nu äter jag frukost, åtminstone en fullkornsbaguette och en smoothie till lunch och till middag blir det alltid hemlagad nyttig mat. Nu börjar jag komma in i det och tycker inte att det är så jobbigt längre att laga mat efter jobbet. Skönt! Någon vidare viktnedgång blir det inte direkt, har väl tappat ett par kilo, men däremot mår ju kroppen bättre och orkar mer, och så får jag förhoppningsvis ingen hjärtinfarkt när jag är 40 år. :)

Kommentarer :

#1: Jessica Anshagen

Ja det ska bli riktigt roligt att fotas och speciellt stylas! :D



Hehe ja får ta mig i kragen och inte bara snacka om midnattsloppet utan också springa det också! :)

skriven

Kommentera inlägget här :