Sådärja!

Då var man exfolierad och redo för sängen! Skönt att pyssla om sig själv litegrann, även om det är så enkelt som en peeling! Har faktiskt blivit duktigare på att ta hand om min hy och det har gått ca 2 månader sen jag bestämde mig för att sluta slarva med rengöringen. Jag har bara slarvat en gång sedan dess och det var efter en rejäl partynatt (visserligen är det ännu viktigare att göra rent om man använt massor av smink, men men så var det iaf.) Dock tvättade jag bort det direkt på morgonen! Har märkt en förbättring i huden sen jag började med Ole Henriksen's (kanske jag skulle märkt med vilket märke som helst med tanke på att jag slarvade mycket förut, but anyway...) produkter men jag ser att det fortfarande finns en hel del ojämnheter i ansiktet som jag måste fortsätta jobba med. Sen tar det ju alltid ett tag innan produkterna har rensat ut porerna från det värsta och i den processen dyker det lätt upp finnar/pormaskar. Men om ett par månader...ja då ni! hihi! :)

Vad använder ni för rengöringsprodukter? Några tips? :)

Kommentarer :

#1: Sandra

Jag använder Dermalogica, oftast... :)

skriven
#2: Jenny

Apotekets hudserie funkar...i alla fall för mig! :)

skriven

Kommentera inlägget här :