Vaxning

Tillbaka från vaxningen. Puh! :) Nejdå, det gick faktiskt bättre än förväntat. Benen är ju helt lugna men när det kommer till det brasilianska är det värre, men tjejen som gjorde det på mig var så himla duktig så att det gick jättesnabbt. Tog typ 10 minuter och det kan ju vem som helst stå ut med! Sen smörjde jag naturligtvis in mig med Kalo direkt efteråt och ska göra det 3 ggr idag och sen 3 ggr imorgon. Hoppas, hoppas, hoppas det hjälper! :)

Fick även med mig en superbra peeling som jag beställde förra veckan när jag var på ansiktbehandlingen. Den är helt underbar, känns verkligen att den jobbar för det svider på huden när man tar på den. Ska använda den 1 gång i veckan i ca 10 minuter, så tar den bort döda hudceller och gör huden fräsch och rosig! Kommer från Janssen Cosmeceutical och heter Bio-fruit Gel Exfoliator.


Funderar på om jag ska prova redan ikväll! :) Det är ju så kul med nya skönhetsprodukter!

Kommentera inlägget här :