7 Sanningar om Mig!

Blev utmanad av Solli att avslöja 7 sanningar om mig själv! Det här var knivigt, men jag hoppas att de jag skrapat ihop är godkända! :)

Sanning 1:

Jag har spelat fotboll mot både Martha och Victoria Svensson, när jag var riktigt aktiv för några år sen.


Sanning 2:

Jag har jobbat som hjälparbetare i Kosovo efter kriget och försett människor med det nödvändigaste i klädväg, hygienartiklar osv. Förmodligen det värsta och bästa jag har gjort i hela mitt liv! Det var fruktansvärt hemskt att se små barn springa runt i ruinerna från sönderbombade hus, sparkandes på en platt fotboll och deras tandlösa leenden (om de hade tur var de ruttna). Men det jag aldrig glömmer var hoppet i deras ögon, jag har aldrig någonsin sett ett sådant starkt hopp på att en dag kommer allting att ordna sig! Jag lärde mig att vara tacksam för det jag har.


Sanning 3:

Jag pratar lika bra engelska som svenska.


Sanning 4:

Jag har aldrig någonsin testat en bantningskur! Ever.


Sannning 5:

Jag är världens rörigaste människa, alla mina saker ligger högt och lågt. MEN, jag har alltid koll på var de är!


Sanning 6:

I mellanstadiet slog jag alla killar i min klass i en ätartävling. Är ett matvrak bokstavligt talat! :) Fortfarande.


Sanning 7:

Jag har säkert 300 par skor.


Nu utmanar jag Tina!

Kommentarer :

#1: peter pc carlsson

Jag har gjort en särskilld bild och text som tack för att vi vann.

Jag skriver till dig för att du givit kommentarer i en blogg om Cancer.





Kanske är du en av de drygt 1.200 personer som har givit pengar till insamlingen hos Barncancerfonden "Den jävla idioten". Då är du en av VINNARNA och får lägga upp det som finns på länken hos den blogg som startade insamlingen.



http://enbart.blogg.se/2008/november/081102-enbart-vinnare.html





Om inte så har du din chans att bidra till insamling mot barncancer.





Peter PC Carlsson

http://enbart.blogg.se

skriven
#2: nathalie

300 par skor? :O de måste du ta kort på :P

skriven

Kommentera inlägget här :