Betyg: Comme de Garçon by H&M

Ja, jag vet att jag sa att jag inte skulle gå till H&M för att spana in kollektionen...men okej, jag erkänner...nyfikenheten tog överhanden! Jag ville klämma, känna och kanske prova lite...Och det gjorde jag också....och gick därifrån tomhänt! Jag är sååå nöjd att jag inte satt på nätet och skulle klicka hem kläderna inatt utan att ha sett dem i verkligheten! Nä, en besvikelse rakt igenom! Det enda riktigt snygga var trenchcoaten, men tyvärr inte priset. Om vi säger så här: Tacky! De prickiga koftorna var inte fina alls och kändes nästan tvättade redan och inte alls fina om man stretchade tyget lite. Den prickiga väskan bara skrek PLAST PLAST PLAST!  Och vissa saker var ju alldeles för spaceade för mig. Kvalitén kändes faktiskt sådär...

Betyg: ♥

Var ni på H&M idag? Vad tyckte ni om kollektionen?


Bild:H&M

Kommentarer :

#1: bella

då kanske det inte ät värt att dra sig ända tills hm då? :/

skriven
#2: Sassy

Nä, jag kunde inte gå, men jag skickade en kompis som köpte en cardigan till mig:)

skriven
#3: Sweet life style

cutiepie! (:

skriven
#4: Solli

nej, vad synd! jag var inte där o kollade...men trenchcoaten hade jag gärna velat ha..men den är helt enkelt för dyr för mej med.

skriven
#5: caroline

jag vet inte riktigt det är nog inte så mycket min stil, men nått plagg kanske man skulle kunna ha. Men det kändes väldigt dyrt tycker jag? men det kanske det kan vara värt.. kram

skriven

Kommentera inlägget här :