Fars Dag!

Idag är det Fars Dag och alla pappor ska premieras! :D Stort som smått, en hälsning, ett sms, en blombukett eller en present, det är tanken som räknas!  Jag är en av de lyckligt lottade som har en pappa som har ställt upp för mig i vått och torrt, hjälpt mig med det mesta och alltid hejat, trott och hoppats på mig, och det är jag otroligt tacksam för! Han offrar sig t.o.m när jag inte har någon att shoppa med och jag i princip bönfaller mamma att följa med, som säger nej. Nä, då följer pappa med för att han tycker synd om mig, och jag vet att han hatar att gå i butiker, men då visar han intresse, tittar och tycker, vilken färg som är finast, och klagar inte en enda gång, fastän vi kanske sprungit i affärer 3-4 timmar! Han är så gullig! TACK Pappa, du är bäst! :) 

Kram!  

Kommentarer :

#1: Sofia K

Åh, en riktig toppenpappa :) Det har jag också, vi kan skatta oss lyckliga! Ha en fin dag!

skriven
#2: Petra

Gullig hyllning till pappa!

skriven
#3: alina :)

Sv: Tack! måste prova den! 99:- ?! ingenting!

skriven
#4: Diana

Tack söta du för gullig kommentar! Vill du bli årets blogg 2008 i Dianas blogg och förutom äran att vinna den titeln få fler besökare plus de 6 senaste nr av populära modemagasin?



Delta då i min tävling! ;) Kram och trevlig söndag!

skriven

Kommentera inlägget här :