Fika + Shopping

Nu på eftermiddagen har jag varit och fikat med två söta fotbollstjejer, riktigt trevligt, och efter det blev det en shoppingrunda med mamma! :) Mamma köpte tvål, sådan där god tvål med lukt som man köper hektovis. Raspberry fizz tror jag den hette, supergott luktade den iaf! :) Jag fick med mig ett nytt bälte hem, kan verkligen inte få nog av bälten! De piffar upp en vanlig kofta eller klänning i ett nafs! Bältet gör outfiten liksom! :D



Det kommer från Vero Moda och kostar 130:-

Kommentarer :

#1: alina :)

As snygg!

har lnge letat efter midje skärp!



Vill oxo bara sga att ud hjlper mig mycket med din blogg! haha tack så mycket! Kram

skriven
#2: jannie

Ja det känns så :D



SKitsnyggt skärp!



Puss

skriven
#3: Helena

Godmorgon! Det var ju jättefint! Ha en fin lördag!

skriven
#4: Frida

Åh så fint!!

skriven
#5: Amanda

Hehe det är inte lätt :P

Jag fick exakt samma problem när jag skulle ut sen på kvällen ^^



Gud så snygg skärp!

skriven
#6: Anonym

Skitsnyggt! Ha en bra dag.

skriven
#7: Solli

jättesnyggt skärp!



p.s.vart har du köpt den oljan du använde för din coffe-scrub?

skriven
#8: Veronica

Tack för alla kommentarer! :D



Solli: Jag har köpt den på Affection och heter Nature's. Kram!

skriven

Kommentera inlägget här :