Gomorron Gomorron!

Idag har jag det som sagt en aning stressigt! Massor som ska hinnas med innan jag ska sätta mig i bilen ikväll och köra hem mot Sverige igen. Om jag hinner ska jag springa in en sväng på Zara och kika om de har något kul! Det var faktiskt jättelängesen jag var där nu! :) Jag måste verkligen ta en shoppingdag i Oslo nu framöver (hur det nu kommer sig att det blir så sällan, men det blir så stressigt efter jobbet och många små och mysiga butiker som jag älskar stänger runt fem, så det gäller att ta det på en lördag eller en ledig dag!



Exempelvis de här jättemysiga skobutikerna, Shoe Lounge som bl.a säljer Acne Pistols (längst till vänster). Väl värd ett besök! Alla deras skor ligger ute på hemsidan! Fyra butiker finns det och de ligger i Paleet, Grünerløkka, Hegdehaugsveien och i Ski. Mysigt va?

Bilder: Shoe Lounge

Kommentarer :

#1: Zäta

massa sygga skor ju!

skriven
#2: humorsajten

Hejsan! Vad händer för kul till helgen då?

skriven
#3: elisabet

Vilken fin butik! Är så otroligt sinnesjukt dyrt allting i Norge bara.

skriven
#4: Diana

Tack för din gulliga kommentar! håller med!! =) Har precis uppdaterat, kika gärna in!! :) // Diana

skriven
#5: belinda

väldigt mysigt :O!!



jo, dom sitter i ungefär 2 månader^^

skriven
#6: Veronica

Humorsajten: En lugn helg väntar, med bio, fika, shopping och fars dag! :D Kram



Elisabet: Ja att bo, äta och sådär är dyrt i norge, men kläder och skor har i princip samma pris, ibland t.o.m billigare. Allt beror på hur den norska kronan står sig mot den svenska. :) Kram!

skriven

Kommentera inlägget här :