Home again!

Jaha, då var jag tillbaka på svensk mark och väl hemma väntade flera paket!! Wihooo! Kan säga så mycket som att skorna från Topshop kommit och almanacka från Personligalmanacka, samt lite annat smått och gott! :D Hoppas klänningen jag beställt från Asos kommer imorgon! :)

Skickade in A på NK Kosmetik idag, för att spana efter mascaran som ger lösögonfranseffekt som jag bloggade om tidigare, Fiberwig. Nä, då var den slutsåld....jaha....väntelista?? Jaså...jaja...när får ni in den då? Hmm....svårt att säga.... B-u-l-l-s-h-i-t!!! Vad är det för fel på leverantörer som först ger ut en miniupplaga för att göra grejen ännu mer hypad  fastän de vet att de skulle kunna sälja massor på en gång?? För ärligt talat, hur många tror ni orkar sätta upp sig på väntelistan?? (Nu gjorde ju visserligen A det, sötnosen, men jag hade kanske inte orkat!) De flesta skiter nog i att köpa den då...eller? Har jag fel? Och dessutom känns det överdrivet då Fiberwig är kinesiskt, och alla vet vi ju att produktionen i Kina är det minsann inget fel på, att skaffa fram 100 000 mascaror (eller en container)per dag är ingen omöjlighet...so why?!? I don't get it!  Någon av er som provat den?

Nu ska jag sova mina vänner!! :D Kramar!

Kommentarer :

#1: Angelica L

Ha en fin helg :D

Kram

skriven
#2: caroline

åhh jag ska shoppa loss i helgen, jag är ju snart klar med mina julklappar. Så skönt =)

skriven
#3: Johanna

trevlig helg :)

skriven
#4: HannahSthlm

Härligt med paket!

skriven
#5: Helena

Godmorgon! Hoppas att du får en fin fredag!

skriven

Kommentera inlägget här :