Jag vill ha!

Ankelboots med nitar! De svarta föll jag pladask för!


Bild: Chicy.se

Kommentarer :

#1: Jennifer

Sjukt snygga!

skriven
#2: Caroline

wow, snacka om snygga. Älskar nit trenden som är just nu, de skulle passa så sjukt bra ihop med mitt skärp från asos. =)

skriven
#3: Julia

varför ligger det foton på golvet?

skriven
#4: Nelly

men gud, skitsnygga ju! Dem måste jag ha:P

skriven
#5: Jonna

Vilka snygga skor! Något av det snyggaste jag sett på länge! Har du köpt ett par?



Ha en riktigt skön måndagskväll!



Kram!

skriven
#6: Sofia K

Wow, de svarta var riktigt hotta! De skulle jag också vilja ha! :)

skriven
#7: sofia

Tack :)



Dom svarta va nice!

skriven
#8: cattis

i want the shoes :)

skriven
#9: Amanda

Dom där är så jäkla snygga!

skriven
#10: Tina

Tack så hemskt mycket för din omtake!!!

Skorna är grymma, dom får gärna flytta hem till mig :) Hoppas allt är bra med dig

skriven

Kommentera inlägget här :