Jul, Jul Strålande Jul!



Nu  är väl nästan allt julpyntande klart i butikerna och en skön stämning börjar infinna sig. Man börjar småtitta efter julklappar, mysa med tända ljus och baka. Tänk vad mycket julskyltning gör! Jag kommer i julstämning på en gång! Julen är min absoluta favorithögtid och jag älskar att pynta och pyssla. Hur är ni? Gillar ni julen, eller har ni högst en julstake i fönstret? Stilrena och enkla saker och en adventsljusstake jag är helt övertygad om att jag kommer köpa är denna från Georg Jensen. Nej, nu är det dags att fortsätta med önskelistan! :D


Bild: Danskdesign.nu
(Finns även i rostfritt stål)

Kommentarer :

#1: nathalie

jag gillar verkligen julen! längtar efter glögg och julmust :)

skriven
#2: caroline

åhh älskar jul. Ska själv inhandla lite, men jag vill vänta till december eftersom jag har fullt upp med julklapparna just nu. Jag vill ju vara klar med klapparna till början av december för att kunna njuta av julen sen hela dec. =)

skriven

Kommentera inlägget här :