Lush - A crash course in skincare

Blev tipsad av Solli om ansiktsmaskerna från Lush, så i fredags köpte min gulliga pojkvän med sig 2 masker och igår testade jag den ena.


Den till vänster innehåller avokado och passar torr hy som jag har. Den till höger innehåller sjögräs och lämpar sig för alla hudtyper. Det som känns väldigt fräscht med Lush är att det är färskvara, de håller sig alltså bara en månad i kylskåpet. Då vet man att det inte är en massa konserveringsmedel och andra tillsatser i.


Igår provade jag masken A crash course in skincare. Den för torr hy.


Jag påförde masken med fingarna på väl rengjord hy, lite grynig är den, värm den gärna i fingrarna lite innan eftersom den stått i kylen och stelnat. Undvik ögonområdet och läpparna.


Låt masken sitta i 5 -10 minuter, skölj sedan av med varmt vatten.


Efteråt känns huden ren, återfuktad, mjuk och full av lyster!

Kommentarer :

#1: Marre

Niice :). Han blir 3 månader den 9de :)

skriven
#2: Tina

Det kanske är värt o testa :) Min hy är itne bra ny, så det kan inte bli värre i alla fall

skriven
#3: Diana

Så vackra naglar du har!! Tack söta du för gullig kommentar! Har precis laddat upp ett nytt inlägg, kom gärna in och läs om sensuella mjukiskläd tips! :) Hoppas du haft en trevlig helg! Kram// Diana

skriven
#4: Petra

Kul att du gillade den - blev lite tveksam när jag var inne på Lush eftersom den var ganska dyr. Men kanske värd att testa ändå?

skriven
#5: nathalie

ska nog också köpa en lush-mask! verkar superbra!

skriven
#6: Solli

Vilken snäll pojkvän du har ;o)



Den där BB Seaweed kanske kan vara ngt för mig nästa gång :o)



O snygga naglar har du oxå!



Kram!

skriven
#7: Veronica

Tina: Testa! Hyn blir aldrig sämre av en bra mask! :)



Diana: Tack! :)



Petra: Maskerna kostar 99:- st och håller ca 10 ggr skulle jag tippa på...



Nathalie: Prova skadar aldrig och jag tyckte att de kändes fräscha!



Solli: Jodå, han kan när han vill! ;D Ja sjögräs ska ju vara bra. :)

Kram!



skriven

Kommentera inlägget här :